Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:3) in /libs/Session.class.php on line 155

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:3) in /libs/Session.class.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:3) in /index.php on line 34
Ciągniki - Multi - Kisiel - ciągniki, maszyny rolnicze, kombajny, sklep rolniczy.

Multi

WSZECHSTRONNY WYNALAZEK STWORZONY W AUSTRII

Nowa seria Multi ecotech spełnia wszystkie wymagania, które na wielozadaniowy ciągnik nakładają prace zróżnicowanego rolnictwa. Zaprojektowany i wyprodukowany w St. Valentin, w Austrii nowy Multi charakteryzuje się niezwykle szerokim spektrum zastosowań. Z potężnym momentem obrotowym, ekonomicznymi silnikami, optymalizowanymi przełożeniami oraz niskim punktem ciężkości Multi ecotech zachwyca. Gwarantuje niezakłócone działanie w trybie Shuttle, stałą prędkość pracy w terenie, a co więcej, został idealnie przygotowany do korzystania z ładowacza czołowego.
Kabina nowego Multi gwarantuje najwyższy komfort w ergonomicznych warunkach. Z trzema przyszłościowymi silnikami o mocy od 99 do 114 KM Multi gwarantuje profil działania, na który jest największy popyt. Nie ma znaczenia w jakich warunkach przyjdzie mu działać, czy to w górach, czy na pagórkach lub może na płaskim terenie, czy dla celów rolniczych, leśnych, przemysłowych, czy miejskich. Steyr Multi jest uniwersalnym tytanem pracy z perspektywą długotrwałych osiągnięć.

Sprawdź warunki finansowania zakupu
WERSJE MODELI multi 4095 multi 4105 multi 4115
Nominalna moc silnika wg ECE R1201) [kW (KM)] 73 / 99 79 / 107 84 / 114
Pojemność / Ilość cylindrów [cm3] 3.400 / 4 3.400 / 4 3.400 / 4

KOMFORTOWA KABINA MULTI Z NAJLEPSZĄ WIDOCZNOŚCIĄ

Dzięki najnowszej komfortowej kabinie Multi sprawi, że nawet najdłuższy dzień pracy będzie tylko przyjemnością. Bez względu na warunki terenowe pracy Multi nowa kabina wszędzie i zawsze zapewnia maksymalny komfort jazdy i bezpieczeństwo. Tak jak w przypadku serii Kompakt, Profi i CVT podłoga kabiny jest zupełnie płaska, co zapewnia nieograniczoną swobodę poruszania. Łatwy dostęp do kabiny zapewniają drzwi z dwóch stron, dzięki czemu efektywność wzrasta jeszcze bardziej.

1 NIEOGRANICZONA WIDOCZNOŚĆ ORAZ OKNO DACHOWE
 
Jedną z najbardziej imponujących cech Multi jest jego idealna, 360-stopniowa widoczność. Przeszklenia okien bocznych zakłócają jedynie wąskie podłużne słupki. Dzięki temu widoczność horyzontalna wynosi 360 stopni. Dzięki szklanym panelom pełnej wysokości oraz przeszklonemu dachowi z zabezpieczeniem przed promieniami słonecznymi widoczność wertykalna także jest nieograniczona. Kabina Multi gwarantuje, że wszystkie urządzenia oraz obszar prac pozostają w pełnej widoczności, tak samo jak i urządzenia zamocowane na ładowaczu czołowym.


2 KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO
 
Aby dzień pracy był przyjemnością Mutli wyposażono w ergonomiczne wyprofilowane siedzenie dla kierowcy oraz bardzo wygodne siedzenie pasażera. Reflektory zintegrowane ze stabilną konstrukcją kabiny wraz z głównymi światłami zapewniają wspaniałą widoczność, bez względu na porę dnia czy nocy.


3 POZYTYWNY KLIMAT
 
Nowoczesny system wentylacji dla systemu ogrzewania i klimatyzacji zapewnia idealne środowisko pracy w kabinie, nawet przez wiele godzin. Najlepsze z możliwych wyciszenie kabiny z poziomem hałasu wynoszącym zaledwie 72 dB(A) także wpływa na dobrą kondycję kierowcy podczas pracy. 

TECHNOLOGIA SILNIKA WYKRACZAJĄCA DALEKO W PRZYSZŁOŚĆ

Wielozadaniowy ciągnik wyposażony jest w silniki turbodiesel z wtryskiem common rail, co wyznacza nowe standardy dotyczące siły, elastyczności, oszczędności oraz ochrony środowiska. Wszystkie wersje wyposażono w najnowsze silniki ecotech, które w porównaniu z konwencjonalnymi silnikami diesel produkują więcej mocy przy znacznie ograniczonym zużyciu paliwa oraz emisji tlenku azotu zredukowanej aż o 90%. Jednocześnie nowe silniki Multi charakteryzują się także wysokim momentem obrotowym, stałą mocą w szerokim zakresie prędkości silnika oraz wyjątkową niezawodnością.

1 NAJLEPSZA DOSTĘPNA TECHNOLOGIA
 
W zależności od wybranego modelu Multi silniki różnią się między sobą mocą i momentem obrotowym. Multi 4095 osiąga moc 99 KM oraz maksymalny moment obrotowy 407 Nm, Multi 4105 osiąga 107 KM oraz maksymalny moment obrotowy 444 Nm, a Multi 4115 114 KM oraz 457 Nm, wszystkie z pojemnością czterocylindrowego silnika wynoszącą 3,4 litra. Wszystkie silniki wyposażone są w turbodoładowanie i intercooler oraz nowoczesny wtrysk bezpośredni common rail. Standardowo w tej generacji silników gwałtowny wzrost momentu obrotowego zapewnia wspaniałe przyspieszenie na drodze, a także gwarantuje dużą siłę w terenie. Jednocześnie do WOM oraz pomp hydraulicznych dostarczana jest stała potężna moc. Nowa technologia chłodnicza z ultra doskonałą strukturą odprowadza więcej ciepła. Dzięki temu najbardziej nawet ekstremalne obciążenia podczas bardzo wysokich temperatur otoczenia nie przegrzeją Multi. Tak samo dzieje się w przypadku skrajnie arktycznych temperatur, gdzie wysokowydajny akumulator oraz system ogrzewania wstępnego cylindrów zapewniają bezproblemowy rozruch Multi.


2 NIEZAWODNOŚĆ W RUCHU
 
Potężne silniki diesel serii Multi nie zostały zaprojektowane wyłącznie pod kątem mocy, efektywności i troski o środowisko – tutaj ważne były także niezawodność i trwałość. Z okresem między obsługowym wynoszącym 600 godzin Multi oszczędza nie tylko czas, ale i pieniądze. Do wszystkich komponentów wymagających czyszczenia i konserwacji jest łatwy dostęp. Rutynowe kontrole poziomu oleju czy napięcia pasów są ułatwione dzięki łatwemu dostępowi do silnika. W taki silnik powinien być wyposażony każdy ciągnik. 

NAJLEPSZA DYSTRYBUCJA MOCY

Wysokowydajna przekładnia zaprojektowana wyłącznie i specjalnie dla Steyr Multi służy do przesyłu stałej mocy silnika ecotech do układu napędowego i WOM, przy największej możliwej wydajności. Idealnie dopasowany do krzywej mocy silnika, podłączalny napęd 4WD oraz elektroniczno-hydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego gwarantują najlepszą dystrybucję mocy w każdych warunkach i na wszelkich rodzajach nawierzchni

1 DOKŁADNIE UKIERUNKOWANA PRODUKTYWNOŚĆ
 

Potężna przekładnia Multi z 32 biegami do przodu oraz 32 w tył została wyposażona w 4 begi zmieniane pod obciążeniem wraz ze Speedmatching dla precyzyjnej zmiany biegów oraz kierunków jazdy wyłącznie przez wciśnięcie guzika. Powerclutch zintegrowane z Multicontrollerem odpowiada za sprzęgło, dzięki czemu kierowca nie musi obsługiwać pedału sprzęgła, aby płynnie wyregulować trakcję i moc wyjściową w każdej sytuacji. Dzięki Powerclutch Multi jest tak samo sprawny w pochyłym terenie, jak w przypadku prac w polu czy podczas ciągnięcia dużych obciążeń. Z przekładnią Eco Multi osiąga maksymalną prędkość wynoszącą 40 km/h na drodze, przy prędkości silnika wynoszącej zaledwie 1.750 obr./min. Dzięki temu zmniejszają się nakłady na transport, nawet w przypadku większych odległości.

2 PRECYZYJNY, MOCNY I TRWAŁY
 

Nową przekładnię Multi zaprojektowano w taki sposób, aby niezawodnie wytrzymywała najwyższe obciążenia i po wielu godzinach bezustannej pracy nadal działała tak precyzyjnie i gładko, jak pierwszego dnia. Wysokowytrzymałe specjalne stopy łożysk oraz przekładni wraz z zaawansowanym systemem smarowania sprawiają, że napęd Multi jest niezwykle trwały. Dzięki temu codzienna praca może być wykonywana na najwyższym poziomie.

3 ZWROTNY I WSZECHSTRONNY
 

Z blokadą kierownicy wynoszącą 55 stopni oraz promieniem skrętu zaledwie 4,2 m Multi może manewrować w najbardziej ciasnych przestrzeniach. Trwałe i mocne osie 4WD zapewniają najlepszą trakcję w każdym terenie. Mechanizm różnicowy tylnej osi może zostać uruchomiony elektroniczno-hydraulicznie razem z mechanizmem różnicowym osi przedniej. 

WSZECHSTRONNY WOM

Napęd WOM także wpisuje się w pojęcie Multi dotyczące elastyczności oraz wszechstronności. WOM pracuje przy 540 lub 1000 obr./min, a dla każdej z prędkości jest osobny tryb Eco w celu redukcji zużycia paliwa. Zakresy prędkości WOM 540E oraz 1000E są dostępne przy prędkości silnika wynoszącej ok. 1.500 obr./min. Jest to dokładnie ta prędkość, przy której silnik osiąga maksymalny moment obrotowy, umożliwiając wydajne działanie zamontowanego oprzyrządowania oszczędzające zużycie paliwa.
W normalnym trybie WOM jest uruchamiany przy prędkości silnika wynoszącej 1900 obr./min, kiedy silnik dostarcza także maksymalną dostępną moc. Przekładnię zaprojektowano w taki sposób, aby Multi w idealny sposób mógł rozdzielać moc pomiędzy osiami i WOM-em dla każdego urządzenia - maksymalna produktywność przy minimalnych nakładach kosztów i czasu.

SYSTEM HYDRAULICZNY W ROLI PIERWSZOPLANOWEJ

Zaczep i system hydrauliczny w nowym Multi spełnia wszystkie pokładane w nim oczekiwania. Tylny zaczep wyposażono w elektroniczną regulację oraz potężny udźwig do 5600 kg. Na tyle dostępnych jest do czterech niezależnych obwodów z ośmioma połączeniami hydraulicznymi. Z kabiny można indywidualnie sterować poziomem przepływu do dwóch elektronicznych zdalnych zaworów. W zależności od wymagań Multi może także zostać wyposażony w zamontowane centralnie połączenia hydrauliczne wraz z joystickiem, na przykład do obsługi ładowacza czołowego. Dodatkowy panel kontrolny na zderzaku umożliwia bezpieczną i wygodną obsługę sekwencji podnoszenia i opuszczania, jak również dostęp do WOM spoza kabiny.

1 MAKSYMALNY UDŹWIG
 
Z wydajnością przepływu wynoszącą 60 l/min w wersji podstawowej oraz 100 l/min w wersji ze zmienną geometrią dla oprzyrządowania wielkogabarytowego system hydrauliczny Multi odznacza się imponującą dynamiką (zużycie paliwa ograniczone dzięki pompie CCLS z pojemnością 100 l/min). Wydajność udźwigu tylnego zaczepu ponownie została udoskonalona, dzięki czemu nowy Multi może udźwignąć obciążenie do 5600 kg.


2 IDEALNY DO PRAC Z ŁADOWACZEM CZOŁOWYM
 
Dzięki dwóm opcjonalnym centralnym połączeniom hydraulicznym Multi jest idealnie wyposażony do pracy z ładowaczem czołowym. Joystick został zintegrowany w konsoli po prawej stronie, aby umożliwić precyzyjną obsługę.


3 NIEZALEŻNA HYDRAULIKA
 
Każdy Multi może zostać wyposażony w układ hydrauliczny, który spełni wszelkie wymagania klientów. Do wyboru jest otwarty układ centralny ze stałym przepływem oraz układ centralny zamknięty z przepływem zmiennym. Multi ma osobne obwody olejowe dla hydrauliki i napędu. Układ hydrauliczny działa niezależnie od układu kierowniczego, obsługiwany przez swój własny obwód olejowy. W rezultacie Multi może być kierowany łatwo i precyzyjnie, bez względu na to który z układów hydraulicznych znajduje się w użyciu. 


S-Tech – PRECYZJA. PRODUKTYWNOŚĆ. RENTOWNOŚĆ.

Proste rozwiązania to czysta oszczędność! Steyr S-Tech oferuje bezkompromisowe rozwiązania technologii rolniczej opierającej się na precyzji GPS w serii Kompakt. System naprowadzania z urządzeniem EZ-Guide 250 odciąża kierowcę, daje oszczędności paliwa i czasu oraz zwiększa zyski dzięki precyzji siewu i uprawy. Profesjonalny system naprowadzania GPS dla wszystkich pojazdów w Twoim gospodarstwie ma intuicyjny interfejs przyjazny dla użytkownika i jest zawsze w pełnej gotowości do działania. Wystarczy wyjąć go z pudełka, zainstalować w kabinie i precyzyjne rolnictwo stanie się rzeczywistością!!

 1 EZ-PILOT™-SYSTEM
 
System EZ-Pilot™ obraca kierownicą dzięki zintegrowanemu silnikowi elektrycznemu. System przejmuje na siebie obowiązek kierowania pojazdem za kierowcę. Silnik jest zintegrowany z kolumną kierownicy, aby zabezpieczyć nielimitowany dostęp do wszelkich wskaźników bez blokowania miejsca na nogi. Gdy system zostanie wyłączony, można przejść na ręczne sterowanie kierownicą. Jest to idealne unowocześnienie gwarantujące wysoki stopień precyzji za rozsądną cenę.


 Doskonałe dopasowanie silnika, przekładni i elementów sterujących

Nowo opracowana przekładnia Powershift 32 x 32 i idealnie dopasowany do niej 4-cylindrowy silnik FPT tworzą zespół, który oferuje o wiele więcej niż tylko napęd. Dzięki optymalizacji poszczególnych podzespołów, system ECOtronik doskonałe wspiera operatora przy wykonywaniu każdej pracy i zapewnia o wiele niższe zużycie paliwa niż wydawałoby się to możliwe.

 1 ZOPTYMALIZOWANE STEROWANIE SILNIKIEM
 
Nowy, 4-cylindrowy silnik FPT F5C z wtryskiem common rail daje pełną moc już przy oszczędnej prędkości obrotowej silnika 1900 obr./min., czyli znacznie poniżej jego prędkości znamionowej. Taka specyfika pomaga zmniejszyć zużycie paliwa podczas pracy, jak również obniżyć poziom hałasu i doskonale wytłumić drgania na korzyść bardziej płynnej jazdy.


2 DOSKONALE OPRACOWANA PRZEKŁADNIA
 
Będziesz pod wrażeniem nowo opracowanej przekładni. Teraz ciągnik osiąga prędkość jazdy 40 km/h przy prędkości obrotowej zaledwie 1730 obr./min. zamiast standardowej prędkości znamionowej silnika. Aż 32 biegi w czterech grupach przełożeń Powershift zapewniają dobór właściwego biegu do każdych warunków roboczych. Przekładnia jest idealnie dopasowana do ciągnika, dając 13 biegów w głównym zakresie roboczym, a wraz z nimi zawsze niezbędną wydajność do wykonania zaplanowanej pracy. Dzięki trybowi automatycznemu (AUTO) nowe ciągniki z systemem ECOtronik są jeszcze bliżej niż kiedykolwiek przedtem spokrewnione z modelami CVT w dziedzinie komfortu i wygody obsługi. Jeśli chcesz, przekładnia może również automatycznie zmieniać biegi w każdej grupie przełożeń Powershift, aby zapewnić operatorowi jeszcze wygodniejszą jazdę.


3 DOSKONAŁE STEROWANIE
 
Podłokietnik Multicontroller i ręczna przepustnica zostały całkowicie zintegrowane z układem sterowania, dlatego zapewniają synchronizację silnika i przekładni, umożliwiając przy tym łatwą i całkowicie intuicyjną obsługę. Aby włączyć tryb AUTO, wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisku na podłokietniku Multicontroller. Jest to również pierwszy model ciągnika z przekładnią Powershift, w którym zastosowano podwójną ręczną przepustnicę. Zużycie paliwa można obniżyć aż o 11%, używając ręcznej przepustnicy do optymalnej zmiany biegów. 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY ZAKUPEM? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Krzysztof Surowiec Kierownik regionalny tel. 512 056 556 krzysztof.surowiec@kisiel.info
Paweł Białogoński Przedstawiciel Handlowy tel. 721 948 880 pawel.bialogonski@caseih.com.pl

Zostaw nam swój numer. Oddzwonimy!

powrót

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firm

  • Case IH
  • Akpil
  • Dieci
  • Horsch
  • Joskin
  • Lemken
  • Pichon
  • Pronar
  • Steyr
  • Unia Grudziądz
  • Wielton
  • Zasław
  • Exprom Krośniewice
  • Krukowiak
  • Ursus